Şükür sonunda ben de yazıyorum hikayemi ilk olarak Fransa’da yaptım doğumumu o yüzden aklınıza takılan ne varsa sorabilirsiniz ve Türkiye’yle kıyaslamayın lütfen negatif bi hikaye değil ❤️ Evlenip Fransa’da yaşamaya başladım ve evliliğimin 9. Ayında 6 haftalık hamiş olduğumu öğrendim 🥰 20. Haftamda Türkiye’deyken covid oldum ve iki hafta karantinada kaldım hamileler için ağır olmayan covid ilacı verdiler günde 4 defa atıyordum ilacı ve baş ağrıları için de parol yazdılar aynı zamanda bebek için multivitamin ve balık yağı alıyordum her gün ağlayıp kendimi suçladım bebeğime bakamadım dikkat etmedim diye eşim ise karantinada çok destek oldu bana iyi eş herkese nasip etsin Rabbim🤲🏼 Ama şükür ki korktuğum gibi değildi her şeyi yolundaydı bebeğin ağır bi şekilde atlatmadım şükür her gün kefir ve bol su içtim biraz ishalim vardı o kadar. Daha sonra Fransa’ya döndüğümde 32. Haftamda amniyotik sıvı fazla dediler ve parvovirüs testi yaptılar o test sonuçlanana kadar internetten araştırma yaptım ve yazanlar beni çok üzdü bebeğin ölümü bile yazıyordu hıçkıra hıçkıra ağlıyordum sakın internetten yazan hiçbir şeye aldırmayın herkes bi yorum yapıyor oraya güvenmeyin 👍 test sonucunda önceden parvovirüs geçirdiğim çıktı ama çok şükür ki bebeğe bi zararı yoktu her şeyim temiz çıktı 36. Haftada sıvım yine biraz fazlaydı ama doktor tehlikeli bi durum yok dedi. 31 Aralık gecesi nişanım geldi o sırada nişanım olduğunu Anlamadım hatta formda da siz hamişlere danışmıştım 🥰 7.30 gibi sancım arttı hastaneye gittim nstye bağladılar ne açılma var ne de sancı hatta bebek yukarıda dedi eve döndük öğleden sonra 14.15 gibi suyum geldi ama çok değil beş dakika arayla iki kez iç çamaşırım ıslandı 🤦🏻♀️ Hemen hastaneye gittik 1 cm açılma olmuş şoka girdim yatışım yapıldı ve açılmamın artması beklendi maalesef iki gün açılma bekledik ama bi türlü olmuyordu 3 dakikada bir aşırı gelen doğum sancılarını nefes alarak duşa girerek ve çömelerek karşılıyordum ama maalesef işe yaramıyordu ve Fransa’da doğumun normal olması için son ana kadar bekliyorlar biz istesek bile sezaryene almadılar daha sonra tampon taktılar o tampon sancılarımı daha çok sertleştirdi eğer 8 cm açılmam olsa direk epiduralle doğuma girecektim ama hala 1 cm’de kaldım en sonunda dayanamayım ve epidural yaptılar ve suni sancı verdiler epidural beni aşırı rahatlatmıştı hiçbir şey hissetmiyordum ve epidurali yaparken canım hiç acımadı merak edenler için . 15 saat epiduralle bekledim açılmayı ve en fazla 4cm olmuştu hatta suni sancıyı bebeğim kaldıramayıp bi ara kalbi durdu 😞 ben strese girince son çare sezaryen aldılar 19.50 gibi ve meleğimi 20 dakika sonra kucağıma aldım 🐣🥰🥰 biraz uzattım ama kusura bakmayın 39+3te ve benim doğum günümde doğdu canım kızım doğduğum gün doğurdum 3 Ocak ikimizin de dünyaya gelişi oldu 🥰