Yenianne21 Sezeryan doğumda epidural mı genel anestezimi tercihiniz epidural çok güzel bir duygu diye duydum ama cok korkuyorumda 🙈 sizce hangısı ?? Epidural gecırıp sorun yasayan oldu mu ?
Happylif3 Yenianne21 Sezeryanlı olanı soruyorsanız spinal adı. Normal doğumda kullanılanın adı epidural
ecembugra53 Yenianne21 sezeryan spinal olıyor cnm ben oldum cok iyi yani hersey güzel gecti 😊 epidural normal Doğumda olıyor canım
Semabkr Yenianne21 benim daha doğum şeklim belli değil bebeğin kilosu önde sezeryan ihtimali de var ama tümden uyumak beni daha çok korkutuyor sezeryan da muhakkak spinal olurum. Bebeğimi muhakkak ilk ben görmek istiyorum. Bilincimin açık olmasini isterim. 😏