Benim carsmqba kontrolüm var şuan 39+4 um carsmqba tam 40 olucam geçen hafta kanala bile inmrmisti bebek şimdide inmediyse ne yaparlar. Sizce bazıları o gün alır sezeryana diyorlar biryandan korkuyorum kakasını yeme mevzusu dan sizce ne yaparlar bir hafta falan beklettiler mi