Herkese Merhaba🙋♀️Sevgili anne ve anne adayları bu hikayemi sizinle paylaşmak için çok sabırsızlanıyordum isterdim ki çok eğlenceli bir hikayem olsun fakat öyle olmadı maalesef😑 geçen gece hikayemi yazdım tam paylaşacaktım ki şarjım pat diye biti verdi😱😱şok olmuştum o kadar yaz yaz kızımda kucağımda uyuyordu beşiğine koymaya kıyamadım kollarımda huzurla uyuyordu ah yavrum şimdi beşiğinde uyuyor ben de artık hikayemi yazarım dedim hadi bismillah🤲🤗 benim sancılarım Cumartesi günü ufaktan başlamıştı fakat Bn anlamıyordum hata burda yazmıştım sağolsunlar bir kaç arkadaş yardımcı olmuşlarda bna neyse o gece hafif sancılarla Pazar ettik o günde daha bi sert geliyordu sürekli evin içinde gidip geliyordum yürüş yaptım hep duş aldım karnımı sıvazlıyordum sırtıma at kestane kremi sürüyordum rahatlarım diye ama yok sürekli vajinalda kasılmalar oluyordu bu ara 39+4 günlüktük ne nişanım gelişmiş nede suyum ama karnım iyice inmiş bebeğimi vajinalda hissediyordum yürürken bacaklarımı aça aça yürüyordum kafası bacaklarımın arasında sıkışmasın diye🙈karım sert o gece de öyle sabahladık ama Doğum olduğunu halada anlamıyorum Pazartesi günü oldu şikayetler devam 15:00 oldu aile hekimi hemşiremi aradım dedim böyle şansıma o da yoktu başka br hemşire yardımcı oldu oda acile gitmemi söyledi riske atma dedi bu sancılar normal değil hem Doğuma da az kalmış diye git dedi ve kalktım gittim Zeynep Kamil hastanesine herşey güzeldi 15:30 hastanedeydim ultrasona baktı Altan muane etti 3 cm açılma var dedi😱😱 nst e bağladılar sancım zaten vardı sancım da çıktı ve iki saate bir muane Nst e istedi doktor TM dedim ve iki saate bir muane nst e giriyorum açılma yok hala 3cm sancı devam sürekli yürüyüş yaptım saat 16:00 den 00:00 e kadar açılmam 3 le 4 cm arası dedi doktor bu durum ne gösteriyor Doğum var mı yok mu yatış yapıcakmısınız yoksa Eve mi göndereceksiniz? dedim doktor yatış yapıcaz dedi tam dedim işlemler tamam ama br büyük bir sıkıntımız vardı boş oda yoktu😫 muşade odasına alındım ve iki saate bir musne nst e gel dedi odama geçtim canım acayip çikolata çekti o an 😋eşimi aradım getirdi bir tane doktoruma verdim geçtim odama yedim çikolatamı oh mis bide suyumu da içtim bir uyku bastı biraz yatayım dedim çünkü 16:00 den beri hep yürüdüm ve muane nst e derken çok yorulmuştum sol tarafımda uzandım iki saniye sürmedi içimde pat diye bir ses 😳bebeğim patladı karnımda diye panikle ağlamaklı bir şekilde yataktan kalkmaya çalıştım😢çok kötü br andı tek başıma kimse yoktu hemen düğmeye bastım hemşire geldi ne oldu dedi içimde bişey patladı dedim hemşire nasıl yani dedi bilmiyorum uzandım pat diye bi ses geldi bebeğime bişey mi oldu hemşire sakin ol hadi dokturun yanına gidelim dedi ayağa kalkmam bacaklarımda sıcak ve hızlı bişey aktı bişey geliyor benden dedim hemşire eşofmanını indir dedi indirdim başaklarımdan kanlı karışık bir sıvı geliyor suyun dedi korkma Doğum başlıyor dedi ve birden cin gibi oldum😂😂😂o heyecanla ağrım hiç bişeyim kalmadı kızıma kavuşuyorum diye😍doktor muane etti suyun geldi ve Doğum başlıyor dedi corona tsti de yaptıktan sonra eşimle vedalaştıktan sonra tekerlekli sandalyeye koyup beni Doğum haneye götürdüler çok heyecanlıydım sürekli şükür ediyordum dua ediyordum ama kabusla zamanlar beni beklediğini bilmiyordum😏Doğum haneden önce sancı odasında beni tutmaları gerekiyordu çünkü açılmam hala 3 4 cmm arasıydı ama boş oda olmadığı için beni direkte Çatala çıkarttılar ameliyat kıyafeti giy dediler ve Çatala çık dediler tamam dedim orası o kadar soğuktu ki WC e girdim üstümü çıkartım kıyafeti giydim şalımı çıkartmadım sonra çatala çıktım muane etti doktur nst e bağladı ve gitti o soğuk odada tek başıma kaldım😞sancılarım geliyor gidiyor o soğukta sancılarım düzensiz geliyor acildeyken çok güzel ve düzenli geliyordu çünkü orası çok sıcaktı beni Doğuma aldıklarında saat 01:00 olmuştu 15 dk bir asistan veya doktor gelip muane edip gidiyordu açılmam hala 4 cmm ilerleme yoktu ben dedim sabahı bulur doğumum ve çok soğuk kim gelse muane etmeye söylüyordum soğuk çok üşüyorum boş oda hala yok mu yok diyorlardı olursa seni hemen alıcaz oraya dur söyleyim sana çarşaf getirsinler dediler ne boş oda oldu ne de çarşaf geldi bebeğimle tek başımıza o soğuk odada sancı çekiyordum😑sonra ümidimi kestim Allah’a sığındım ya Rabbi Burda o kadar insan var sıktır var ama senden başka hiç kimse ama hiç kimse derdime derman olamaz Rabbim bana yardım et güç kuvvet ver bebeğimi sağ salım kucağıma almaya nasip et sürekli ihlas süresini okudum ama sürekli dilime dolanmış ve hiç düşmüyordu o an buradaki anne ve anne adayları aklıma geldi ve sınavı güzel geçsin diye kardeşlerim eş dostum çocuklarım geldi aklıma o sancılarla her kes için tek tek dua ettim kolay Doğum isteyen kişiler için anne olmak isteyen kişiler için sınavı başarıyla geçsin diyen için çocuklarım anne kardeşimi doğur al gel dedikleri için Doğumdan korkanlar için pandami bitsin herşey normale dönsün ve bütün müslüman alemine hepsi için dua ettim Rabbim kabul etsin inşallah🤲Artık sancılarım çoğaldı iyice nefes aldırtmıyor sürekli Rabbim yardım et demekten başka hiç bir şey aklıma gelmiyor ve kızımla konuşuyorum hadi kızım gel anneni fazla bekletme canını da çok yakma hadi gel meleğim Allah’a dua et ikimizde çıkalım şu soğuk yerden br sure öyle devam ettim ıkınmam geliyor br doktor geldi muane etti daha 6 cm ıkınma bebeğin kafası şişer dedi gitti bi kaç Dk sonra başka br doktor geldi aferin devam et az kaldı bu gece Doğum olucak dedi 7 cmm olmuş dedi giti iki dk sonra 6 kişi geldiler seni doğurtacağız dediler oysa 7 cm açılmam var sadece serum taktıklar ve bri de tansiyonuma bakıyor öbürü ıkın diyor diğeri kakanı yakar gibi yap diyor bri de aferin çok güzel ıkınıyorsun güçlüsün çok güçlü br annesin her br ağızdan farklı sesler çıkıyor ve Benim sancılarım düzensiz ve elleri vajinalımda kaç el var bilmiyorum ama sanki her biri çekiştiriyor sağa sola öne geriye ve bir titreme geldi o koca çatalı nasıl salıyorum titremekten o an bu normal bir şey değil dedim kendi kendime iki Doğum yaptım hiç böyle bişey yaşamadım bu nasıl br soğuktur resmen kanım çekilmiş gibiydi Allahım dedim sen bna yardım et bu kulların beni öldürmeye niyetliler beni onların eline bırakma kendimi sana emanet ediyorum beni ve bebeğimi koru dedim ve sancılarım üst üste geldi ama maskeden dolayı nefesim yetmiyordu bna nefesini kes uzun süreliğine nefes alma ıkınırken dediler ve Bn kendimi Allah’a teslim ederek 1 dk a yakın tutum nefesimi ve kızım doğdu çok şükür o an gözümü kızımdan alamıyorum ama tir tir titriyorum canım çok acıyor ona rağmen kızıma bakıyorum ebe kızımı temizledi göbeğini kestiler getirdi bna kokladım Ebe şimdi götürecem kontrollerini yapıp Sena getireceğim dedi TM dedim Bn hala titriyorum dişlerim bir bireylerini vura vura kırılacaklar soğuktan cnm çok acıyor bebeğin eşi patlatılar karnıma pompa yapıp durdular perişan ettiler bni 7 cm açılmayla 10 dk içinde doğurtular beni 15 Aralık 03:30 da geldi Ecrin su dikişlerim vardı dikerken daha uyuşmamıştı her batığını hisstim o iğne batışını doktora söylüyorum uyuşturduk dedi ama uyuşmamıştı tekrar uyuştururken bile o iğne acıtıyordu canımı br kaç dikişim üst tarafta sağ ve sol tarafta oldu alta solda ortada ve sağda oldu yani bu Doğum çok kolay geçir sanmıştım sonuçta 3. Doğum diye ama o soğuk yerde ve 7 cm açılmayla çok canım yandı dikişler de bitti nihayet bir çarşaf geldi bna fakat boş oda yok dediler bi 15 dk sonra kızımı bana getirdiler giydirmişler bebek hemşiresi getirdi emzir annesi dedi emzirmeye başladım ve bebeğimle o çatalda kaldık taki 06:00 olana kader boş o da çıktı bu süreçte Allah’a şükür ediyordum sağlıklı çıktık evladımı sağlıklı aldım kucağıma diye ve sımsıkı sarılmıştım ona oda doymuştu uymuştu göğüsümde nihayet boş oda oldu da geçtik odamıza bir hasta daha vardı oda 04:00 de Doğum yapmıştı o 7 cm açılmayla gelmiş hastaneye 2 saat sonra Doğum yapmış ben kolay geçmiş onun ki ama onun da bebeğin eşi rahminin içine kaçmış kola müdahale etmişlerdi öyle söyledi benim 7 cm açılmamla 10 dk içinde doğurtmuşlardı iki gece ver gün hastanede kaldık ve sonra taburcu olduk çok şükür ama bu sefer Zeynep kamımdan memnun kalmadım ne doktorlardan be asistanlardan nede temizlik görevlilerden hepsi berbet acildeki doktorlar on numara ama Doğum hanedekiler berbat eyer Rabbim nasip ederse tekrar hamile kalırsam asla Zeynep kamilde Doğum yapmam 😑evet anneler çok uzun oldu kusuruma bakmayın hakkınızı helal edin 🤲Rabbim hepinize kolay ben doğumu nasip etsin ben iyi dokturlar da nasip etsin inşallah biz şimdi 20 günlük olduk kızımla çok şükür her şey yolunda bu ara kızım 3.470 gm 51 cm doğdu 39+6 günlükken geldi şimdi biraz ele avuca geldi çokmuş şüküre sütüm yaradı 7 günlükken sarılık için kontrole gitmiştik 3.500 gm olmuştu ☺️Hep 2 saate bir emzirdim hala da öyle o bazen 3 saate bir kalkıyor artık büyüdükçe uyku saati emme saati de düzene giriyor zorluk çıkartmıyor çok şükür ama biz ona diyemiyoruz Rabbim onu bizim nazarlarımızdan korusun inşallah☺️☺️🙈bu ara sormak merak ettiğiniz bişey varsa sora bilirsiniz seve seve cevaplarım🤗🤗😍benden bu kadar hadi Allah’a emanetsiniz 🤲❤️❤️🙋♀️
Not telefonumun dokunmatiği bozulmuş yazılım hatası ola bilir aff ola❤️