Leblebi çok iyi geliyor. Benimde sizin gibi reflü oluyor miğdem. Leblebi yiyerek biraz azalttım. Ayrıca geceleri belli bir saatten sonra yemiyorum hiç bişi örneğin saat 9.30 10dan sonra buda rahatlatıyor. Doktorunuza söyleyin ben söyledim gaviscon , talcid alabileceğimi söyledi. Son aylarda daha kötü oluyormuş dikkat edin.