halekmc ayyy tam hatırlamıyorum yalan olmasın ama bende ilk haftalarda falan yani ilk üç ayın içindeyken feci diş ağrıları çektim iltihaplı olduğu içinde çektiremedim ve ilk aylar haftalar diye… acile gitmiştik antibiyotik verdiler gebelere uygun ama etki etmedi eczaneden dişi 15 dk uyuşturan damla almıştım onunla durabiliyordum neyse ki atlattım o günleri çok şükürrrr çok kötüydü 🤦🏼♀️ Ve 5-6. Aylar (çektirmek gerekiyorsa eğer)uygun aylarmış doktorumla konuşmuştum o zaman çektirmem için izin kağıdı yazmıştı