Merveacar97 Kızlar 8 bıcukta sunı sancı ile baslıycak dogumum dua edermısınız ilk dogumum zor olmustu bu kolay olur insallah hamilelerin duası kabul olurmus eden etmeyen herkesten Allah razı olsun 💓🤗
istanbul3434 Merveacar97 Rabbim guc kuvvet versin kolaycacik saglikla yavrunu kucakla insallah🙏 yarin kendini toparlayinca dogurdum diye bize de haber et merak ederiz. Allah rizasi icin sen de doguma girecek hamilelere dogumda dua edersen cok makbule gecer💕
Merveacar97 Elifaysu normalde 40+5 de alalım dedi ama bebegın kilosu ilerledıgı ıcjn ben pazartesi olsun dedim cunku beklersem normal zor olacak baya ilk oglum da sunı ile geldi kendi sancım dan umıdım yok hıc 😣
Oznuryunus Merveacar97 Ben şuan 39+4 um carsmba kontrolüm var öbür hafta kanala inmemiş haftaya gel demişti. Çarşamba kontrole gidecem o zmn tam 40 olucam benimde açılmam sancım yok bana ne derler tahminen birşeyde demedi bana
Merveacar97 Oznuryunus buyuk ihtimal 40+6 ya kdr bekletir snra sunı dener olmazsa sezaryene alır benimde acılmam yok yumusama var bebegın bası yukarıda dedi 39 da insallah birazda olsa asagı ınmıstır acılma olmustu diye dua edıyorum
Oznuryunus Merveacar97 benim yumuşama da yok hatta bebek yukarda bile dedi herkes sezeryan olursun diyor bilmiyorum ki ya 🤦sizce birde sizin fikrinizi alıyım neder sizce kafamda sürekli bu