Gknlekrm Normal dogum beklıorum acaba 12 beklermi erkenni gelir sancı cok gelıor ama gıdıor zaman gecmıor sankı hıc doguramıycam gibi hissetmeye basladım korkuyormm😖😖😖
CerenSelvi Gknlekrm benim de son 16 hala gezeyim derdindeyim 😅😅😅 korkmayın, şöyle düşünün sağlıkla geldiler bugüne kadar bundan sonrası da güzel olacak. Hangisi içerde kaldı ki 😅😅
Sema99 Gknlekrm benim de son 38 gün kaldı ama 38 den önce doğacak belli ki çünkü suyun fazla benim her an Doğum olabilir bekliyorum öle 🤗🤗 sağ Salim kucaklarımıza alalım Ramazan ayın yüzü suyu hürmetine ♥♥♥
Ilkannelik Gknlekrm hiç belli olmaz korkmayın normal yeni doğum yapmış bir annecik olarak bildiriyorum 😊
Gknlekrm CerenSelvi bende 9 aydır gezıorm hamıle olmadan once bukadar dolasmazdm cevrem sokakta dogurcksn dıor 😂
Fatmali Benim son 7 gün ama gelesi yok kızımın hiç ne sancı var ne açılma doğmayacak hissi ister istemez oluyo 😊
Fatmali Gknlekrm günüm dolana kadar kendi sancımı bekliycek eğer gelmezse sezeryan olucam bebeğim de kilolu olduğu için
CerenSelvi Gknlekrm ahahahah evet ama son günler dikat etmek lazım. Ben artık araba kullanmayacağım mesela
Gknlekrm CerenSelvi ben 2 aydır kullanamıorm cunki koltugu yaklastırmadan ayagım yetısmıor yaklastırıncaa karnım direksiyona 0 degıor cevıremıorm bıde reflekslerm benı korkutuyo😂
CerenSelvi Gknlekrm evet en doğrusunu yapmışsınız. Ben her şeye devam ediyordum ama eşim kullanma son 15 gün dedi. Suyum falan gelir kaza yaparım Allah korusun. Siz de dikkat edin 💜
Gknlekrm CerenSelvi allah korusun kız ama eşini dinlee herzaman haklı cıkıorlarr yaa bende anlamıorm nasıl oluyo ama gercktn 🙏🏻 Hayırlısıyla gelsınler mınnaklar ınsallah
Ilkannelik Gknlekrm sizde sağlıkla kavuşun normal doğum gibisi yok ilk günden beri ayaktayım bebegimle tam temasım bunları düşünün herşey çok güzel oluyor tarifi yok