Tzafrak Saat 12gibi kasılmalarım başladı şu an düzenli 6-7dk da bir geliyor,hastaneye gidiyorum dua edin bana olur mu hem korkuyorum ilk doğumum hemde sancılar biraz canımı yakıyor,suyum gelmedi henüz belkide geri gelirim 🥺
LamiyaCetinkaya Tzafrak ay ne güzel 😍😍 bize de haber ver lütfen olur mu.. benim de 2 gündür bel ağrım ve hafif kasılmalarım var ama 20 dk bir geliyor hâlâ bekliyorum🙁
Tzafrak LamiyaCetinkaya inşallah herşey yolunda gider 🤲🏻 Bugün biraz fazla yürüdüm geldiğimde halsizlik başladı ,dünde bel ağrım vardı ama sancılar birden başladı ,düzenli geliyor ama yalancı da olabilir.çok tecrübesizim🙄😃
LamiyaCetinkaya Tzafrak Canım benimki de düzenli ama şiddeti hep aynı, ben de yarın kontrole gidicem bakalım bizim kerata ne işlerin peşinde 😁
Tzafrak Btm571 39+3üm geri dönüyorum açılmam yokmuş ama sancım var öğlene gideceğim tekrar,nasıl dayanacaksam😔
Tzafrak LamiyaCetinkaya valla daha şimdiden bu kadar acı veriyosa sancılar iyice sıklaştımı yandık😀 belim sırtım kasıklarım kopuyor sanki
LamiyaCetinkaya Tzafrak Kız sen gerçekten doğuruyorsun o zaman, günün gelmiş baya.. ben de şimdi hazırlanıp kontrole gidiyorum bakalım yine eve mi postalancam 😁
Rabis93 Tzafrak ben 3 gündür evde sancı çekiyorum bu gece dayanamayıp gittim 1/ 1 bucuk cm açılma dediler gerçekten yavaş açılıyor ilk doğumlarda böyle benim de belim sırtım bacaklarım kopuyor ama ben 40+2yim hastane istersen kal dedi ben evde sancı çekeyim dedim geri geldim yarın kontrole gidicem tekrar panik yapma sende su nişan gelmediyse açılma çok yavaş ilerliyor canım
Tzafrak Rabis93 ya bu sancıya üç gün nasıl dayandın canımı alıyolar sanki😔 çok kötü durumdayım uykum var bir yandan,evin içinde bi sağa bi sola yürüyorum 🥺
Rabis93 Tzafrak ben de evde iş yaptım sancıyı dinlememek için ama daha kötü oldu hastanedeki ebeler dinlen dediler güç toplamak için ama oturdum mu yattım mı daha kötü oluyor Allah hepimizi kurtarsın bir an önce dün eşime dedim ki bu kadar zor olacağını bilsem evlenmezdim😔😀
Melosss_4433 Tzafrak ay ne kadar güzel sancılar falan geçti mi nasılsın şimdi bende artık doğurdum demek istiyorum ya 🤲❤️🤭