Kızlarrr nasıl gidiyor hamilelik? Bebişler yerinde duruyor mu uyutuyor mu🤣 kilolar ne durumda🥳 çalışmaya devam edenler var mıııı? benim cok sükür iyi geciyor. 2 kilo olmus🤗Çalışmaya da devam etcem çalışabilir raporumu aldım ama bi dertten muzdaribim. Hemoroidim cıktı🙄 birkac ay önce fark etmistim o zaman bi taneydi simdi 3 tane🥺🥺 fitil ve krem verdi doktor ama aslında acısı yok bir sey var orda onu biliyorum ya o his bi tuhaf oluyor. Bi de kırkuyorum tabi normal doğuma engel oluyor falan diye okudum okudum😅 ya da iste daha kötü olursa falan diye korkuyorum off sizde de cıktı mı😒😒😒😒