Hhffacr Merhaba 12 . Haftadayiz doktorumuz ikili tarama testi yapalım dedi . 14. Haftaya kadar yapabiliriz dedi ama 14. Haftanın içerisinde de yapılır mı sizce ?
Busra34ybg Hhffacr 12+1de yaptırmıştım canım doktorun öyle demişse bi sorun olacağını zannetmiyorum ama yaptıracaksan 14. Haftayı neden bekliyceksin
Ozge20ulu Hhffacr yapiliyo cnm ama biraz bebişim gelişiminde bağlı önden ggitmesi ve geriden gelmesi gibi durumlarda doktora sor derim