Hamileliğim normal ilerliyordu tahmini doğum 16 Mayıs'a duwuyordu.12 Mayıs kontrole gittiğimde doktorum bebeğin kilosu fazla ben sezeryan öneriyorum ama kendin karar ver.Normal doğumun bebek için tehlikeli olduğunu söyledi eve geldik kayın babam kayınvalidem annem anneannem filan sezeryan olmamı söyledi ama ben 4 çocuk istiyorum diye önce istemedim ama sonra bebeğimi duwunub sezeryanla olmaya karar verdim 16 Mayıs Sezeryanla doğum yapdim. Anesteziden amelyathanede uyandığımda Gulnare doktor bebeğim nerede oglumu bana gösterin diye bağırıyormusum.sonra uyandım kendime geldim ve ilk isim hemşirelere oğlumu görmek istediğimi söyledim 5 saat bana oğlumu göstermediler ve sonunda oglumu getirdi hemşire ablası kara saçları minik elleri. kavuştum bebeğime . Bebeğimi kucagima aldım kokusu cennet gibiydi.simdi kucağımda yavrum çok uslu bi bebek😘annesini hiç ama hiç incitmiyor😍Allah hepinize bebeğinize kavuşmayı Nasip etsin💋coook Sehane bu duygu anlatması imkansız😍🌼