Senaayyildz Haftada olan hamisler heycan var mıı 😄 bu haftadan sonra hemen bebislerin gelmesini istiyoruz değil mi? Heycanımız ikiye katlandı, 37. Haftada bebekleriniz kaç kilo? Bu haftada sancılarınız kasılmalarınız oluyor mu?
BktMls Senaayyildz Senaayyildz heyecan dorukta 🥺 neyle karşılaşıcam ne şekilde olucak merak we korku içimdeyim Allah hepimizi sağ sağlim kurtarsın inş ama bu ara accaip paniğim ..
Yldz3 Senaayyildz gerçekten geçmiyor sanki 37den sonra 1 ay geçti ama 38+5 yetim daha zaman durdu sanki
Senaayyildz BktMls amiiinnn canım inşallahh🤲🏻 Panik ve korkuyu bi kenara bırak düşünme strese girersin öyle ☺️☺️
Erenannesi Senaayyildz benimde 26 Ocak ama sezaryan olacak inşallah erken gelir diyorum uyku yok ağrılar ve stres cabası 🥱🥱😂
Enguzeloykum Bnmde 37+6 oldu saat 12 itibariyle, hem zaman geçmiyor bir an önce kavuşmak istiyorum hemde doğum korkusu ve heyecan hepsi bir arada. Ne zaman gelicek? Nasıl olacak? Aklımda bir sürü soru var. Sürekli sayfayı yenileyip doğum hikayeleri okuyorum🥰🤗
ysmgrc benimde normal doğum tarihi 26 ocak ama bebeğin makat geliş olduğu için 18 ocakta alalım dedi doktorum şuan 3 kilo iki bu arada kızlar ishal olan var mı aranız da günde kaç sefer büyük tuvaletinize gidiyorsunuz sık tuvalete çıkmak doğumun yakın öldüğünün göstergesiymiş bu arada bugün kasiklarim ve belim ara ara ağrımaya başladı ve ellerim ayaklarım çok sisti ödem oldu sezeryan doğumda ödem 1 haftada inmiyormuş arkadaşım yeni doğum yaptı ona doktor varis çorabı vermiş alan var mı korse aldınız mı
Senaayyildz ysmgrc bende iki defa falan çıkıyorum bende iki gündür bende ishalim doğum habercisi olduğunu bilmiyodum ama 😬😬