Merhaba arkadaşlar devlet hastanesinde detaylı ultrasona girmek için her zaman gittiğimiz doktorumuz haricinde bir yerden mi randevu alınıyor yoksa normal muayeneye gittiğimiz gibi randevu alıp gittiğimizde bakılıyor mu direkt bu arada 22+4 haftalığım doktorum bu haftalarda yapılacağını söylemişti