tgb94 evet canım evde ölçüm yapmıştım. İlk 1 saat sonu evet. Ayriyeten ben her ay sağlık ocağında kan , idrar tahlili verip doktoruma gösteriyorum, kadın doğum doktoruma yani. Kan tahlili içeriğinde B12 , troid, açlık kan şekeri, idrar da da enfeksiyon baktırıyorum sağlık ocağında. Bu şekilde