Elifkyhn1993 Emine09 yaran 1haftaya normala doner bant cikar sonra hemen duzenli olarak takmalisin😊 katlanmayan korseler terch et yarana baski yapmasin
Happylif3 Emine09 Benim doktorum ameliyatın ertesi günü taktırdı ve 3 ay düzenli olarakta devam ettim. Balensiz lohusa korselerinden aldırmıştı. Delikli, hava alan,cırtlı
ecembugra53 Emine09 korseye gerek kalmadı göbeğim gitti zateb cok sükut eski kiloma geri döndüm 😂 cok kilo almamıştım zaten Allah’a şükür 😊🤲🏻🤲🏻
Dilbur Elifkyhn1993 siz ne tercih ettiniz aldığınız marka hangisi acaba bende katlanmayan düşünüyorum da
Elifkyhn1993 Dilbur malsef terch etmeyi beceremedim ve birazck karnim kaldi. Bu 2.gebeligim kancali askli olanalr var daha ohalilar zaten 100 kusur civari. Bu sefer onlardan alicam cirtcirtli lastikli modellerden almayin
Beyzan Elifkyhn1993 ben de ilkinde beceremedim hiç bir ayar yeri olmayan duz anam babam usulü korse aldım ama asla rahat edemedim. Sarkma sorunu yaşamadan ilkinde ama bu ikinci gebeliğim ve pandemi yüzünden evdeyiz hep bu sefer garantici olmak istiyorum
Aybuke1 Emine09 canım kancalı çelik tarzı korselrr var askılı olanı alacağım bende trendyol da 180 200 ₺ civarı 5 gün sonra benimde doğumum var
Avakado-34 Aybuke1 Yamuna korseyi de by öneriyorlar burda, siz doktorunuzun önerisi ile mi bu şekilde almaya karar verdiniz, Doğumdan sonra yamuna kullanışlı olmuyor diyen de var, o yüzden mi ? Ben de alacağım ama karar veremedim yaa
Aybuke1 Avakado-34 yok canım ben doktora sormadım da internetten çok araştırdım ona karar verdim kullananlar çok memnun kalmışlar bende yamuna korseye bakayım fikir olsun