Bsraao damlali bende alttan progestan kullanmama rağmen bu gün kanamam oldu sunan yatış yapıldı Allah yardımcımız olsun kuzum
Zeynepreyyan damlali düşük ve erken doğum riski için progestan veriyor doktorlar. İğne verildiği zamanda proluton veya progestan iğnesi yapılıyor
Elifkyhn1993 damlali damlali kendine dikkat et ilaci duzenli al cok hareket etme duzene girer merak etme. Kanama duauk tehlikesinde alttan standart tutunsun die agizdan veriliyor. Belirli bi aure gerekli tabiki fikkat ederse hao etki ediyor iyilesirsin.merak etme
Esraa_ Ben de progestan hapı kullanıyorum rahimde kanama görünüyor ama çok az lekelenmem var bebeğin kalp atışı duyuluyor. Böyle bir durum yaşayan var mı? Çok endişeliyim
Busramhr Esraa_ benimde kanamam vardı kalp atışı var ben hünde bir suyla içiyorum dokyor allttam al demedi
mercimekkoftesi1 Esraa_ 5 haftadır ben yaşıyorum aynı durumu. Bebeğin her şeyi iyi ama kesenin yanında kanama alanı var. Progestan fitil ve iğne kullandım, fitil kullanmaya devam ediyorum hala. 2 gün sonra kontrolüm var o zaman son duruma bakıcaz 🙏🏻
Bsraao damlali doktorum Şahan gelicek o detaylı inceleyecek nöbetçi doktor anlattı ama ben o ara kalp atsisi duyunca kendimi kaybettim neden duyamadım 😓
Busramhr Bsraao 11+3ken oldu 5 gün günce seni neden yatırdılar bize gerek görmedi doktor bizee o riskle taksiyle eve gitmek istememiltik
Bsraao Busramhr canım benim bu 4 gebeliğim yaşayan yok kanama devam ederse diye korktuk çok şükür etmedi birazdan çıkış yapar sanırım sabaha kadar iğne serum yaptılar
Busramhr Bsraao he omdam olabilir benimki 2. Gebelik diğeri düşük oldu ama yatırmadı senin daha ciddiydi demekki sağlımla kucağımıza alalım canım benim 🙏