Merhaba kızlar 🤗 yarın ilk Dr kontrolüme gideceğim sağlık ocağı kan testleri dışında. Aklıma takılan bazı şeyler var..ilki, Dr muayeneyi alttan mı göbekten mi yapar? İkincisi muayene sonrası isteyeceği testler var mıdır ve neler? İlk muayenede genel kontrol nedir sizde nasıl oldu şimdiden teşekkür ederim 🙏😊