Benim çok başım dönüyordu hamileliğimi öğrenmeden önce ☺️ Adetim 3 gün gecikince test yaptım pozitifti 🥰6. Hafta da inanılmaz bulantılarım halsizliğim yorgunluğum başladı 8. Hafta da kalp atışı dinlemeye gittiğimizde ikiz olduğunu söylemiş miydim dedi doktorum biz şok tabi hiç beklemiyorduk ailemizde de yoktu 😄 inşallah sizinde gönlünüze göre olur 💕😍