Ceyduygu Kızlar göğüs ucumda tam ucunda degil ama o kahverengi bölgede minicik nokta kadar et ben çıktığını fark ettim gebelikle alakalı mı? Aynı durumu yasayan var mı? Insallah büyümez 😐
Zeynepnacar Bende de var canım, üstelik büyüdü ve bir iki tane daha küçük küçük çıkmaya başladı. Galiba kafaya takınca daha çok büyüyor, cildiyeye gidip aldırmayı düşünüyorum ama korkuyorum da 😐
Eymenmoms Kzlar hamilelikte et beni hormonlardan dolayi ckyr die bilyrm fakt emzirme döneminde nasl bilmyrm ama bnm koltk altmda ckmsti 28 haftak hamileym . 3günde onu ben düsürdm üstelik bi zarari yok saglkci bi arkadas asormstm banada biri önermisti bunu yapmamı saç telimle et benini dipten bağliyorm bildiğin 3dügüm atyorm tabi et beni cok büyük degilse bu islemi uyguluyorm 3 günde düsyo 😄 bu yontemle 3 tane düsürdüm😃
Nurerdgn Ceyduygu bende de oldu canim ben cildiyeye gittim yaktirdim buyuk bi toplu igne basi kadardi yakti doktor geçti