Meleekk2245 Goktug_duha tecrübe ettim çok rahat w bebekte var fakat internet ten aldım ben daha uygundu
asenatrk Goktug_duha Ben e bebek indiriminden almıştım 10lu paket 30₺ ye almıştım normalde 40₺ falan en büyük bedenini aldım zaten göbeği falan kaplıyormuş bide benim kalçam büyüdü 🙁 ı yüzden en büyük bedenini aldım
Mcakir Mervetekmn neden 2 gün kaldınız hastanede peki ? İzmirdeki özel hastanelerin geneli 1 gece kalınıyor. 1 gunluk yeter die düşündüm. Fotografla birlikte 3 takım ediyor cunku ama
Mervetekmn Mcakir sezeryan oldum sekerım tansıyonum vardı gazı WC çıkamadım oyuzden 3.günümde taburcu oldum
Mcakir Meleekk2245 ben zaten toplam 4 yenidoğan takımı satın aldım 😅 1i de evde dursun temiz dedim en azından hastaneden gelince üstünü değiştiririm 😊
Mcakir Ay bana hala can alıcı bir şeyler kesin eksik gibi geliyor 😅Haydi tecrübeli anneler bi destek bekliyorum sizde😁