52 çıkmıştı benimde dostinex kullandım bir ayda 23e düştü sonra hamile kaldım
prolaktin düşmedenn kalamadim bya engelmis bileydim evliliğimin ilk aylarında hormonları ma baktirirdim haberim olurdu tedavi olurdum ilk bir sene hiç olmadı doktorada gidilmez acele etme dediler keşke dinlemeseydim çünkü hep istiyordum. Senem doldu prolaktini düzelttim anca oldu ondan başka sorun yoktu sürekli takip gerekiyor değeri sürekli inip çıkabiliyor stres de etkiliyor yükselmesini .