_Elifffffff_ biliyorum çok yeni ama tahmin yapabilir misiniz acaba ? Öndeki ve arkadaki resimde bu bebeğime ait :)
Esoo0698 _Elifffffff_ Tasadüfmü bilmiyorum ama bende yeni hamile kaldığımda hangi tarafın ağrıyor dediler sol dedim kız olcak dediler. Öylese oldu prensesime kavuşucam 2 ay sonra. Ama kimse kesin bişey diyemez bu konuda
_Elifffffff_ Ebrukirazz valla burda belli değil gibi Ama ultrason muayenemde sağdan baktı doktorum ve sağ tarafimda ağrı oluyor ve hissediyorum