heyymomm merhaba arkadaşlar, doğum yaptığınız tarih sat a göre miydi yoksa ultrasona göre miydi? çok merak ediyorum bunu nedense.
Astadavistabeybi heyymomm doğum yapmadım ama geç döllenme oldu doğumum sat’a göre olsaydı çoktan yapmış olmam gerekirdi kuzum ultrasonla gidiyor benimki
25moonlight-2021 heyymomm 0 bunu bende merak ediyorum bende de geç döllenme oldu. Tecrübeli hanımlar yazarlar şimdi bende beklemede kalayım ☺️
benaslindayohum heyymomm bende temmuzda dogm oluck insallah saglikla o zamana varirsak ama benimde kalp atisini duydugumuz tarhi baz aldi doktor yani o gun kac haftalik gozukuyorsa ona gore yazdilar 3 haftaya yakin gec döllenmem var 😀
heyymomm Astadavistabeybi teşekkür ederiiiim, kolay bir doğum diliyorum o zaman size sağlıkla kavuşun inşallah 🥰
Yldz3 heyymomm ben son adet tarihimi bilmediğimi söyledim bebek sürpriz olmuştı bizim için doktor kendisi ayarladı ultrasona göre şuan 38+5 bakalım dediği tarihte gelecek mi kafam çok karışık bu konuda benim de
heyymomm Yldz3 evet insan düşünüp duruyor gerçekten çok önemli olmasa da ç, bu arada doğum diliyorum size de çok yaklaşmış sağlıkla kavuşun inşallah 🥰
Selinayerdogan Bende burda bekleyeyim birde bebeğin hafta uyumu gelişimi regl tarihine göre mi doktorun değiştirdiği tarihle mi uyumlu
heyymomm Selinayerdogan doktor ultrason kağıdı veriyor ya orda hepsi yazıyor o kağıttaki doğruymuş yani
benaslindayohum heyymomm 😂😂 ben ne guzel yediklerimle kapatmayı dusunuyordum o arayi ama nasip olmadi artik onden giderse gider 😁😂
Yldz3 heyymomm evet ya ona göre plan yapar insan ama ben hatırlamıyorum mesela annem gelecek şehir dışından yanıma ama emin değilim doktor ultrasona göre ayarladı adet tarihim kim bilir ne zaman 🤷♀️
Selinayerdogan heyymomm benim sata göre 29+4 ama doktor hamileliğimin başında regl tarihimi değiştirmişti ona göre 28+2 ama bebeğin boy ve kilosu ultrason da şuan 30 haftayla uyumlu gidiyor 18 . Haftama kadar doktorun değiştirdiği tarihle uyumluydu sonradan kilo ve boy olarak öne geçti
Momtimes heyymomm benimde adet düzensizliğim vardı o yüzden geç döllenme olmuş doktor ultrasona bakarak bir regl tarihi belirledi ona göre gidiyoruz.
heyymomm Momtimes bende düzensizlik yoktu hiç aslında ama yine de bir hafta geç dönllebme var aslında çok değil sanki bir haftadan ne olacak ama insan merak ediyor☺️
heyymomm Selinayerdogan aa tabi sonradan değişme durumları da var benim de şöyle ultrasondan birkaç gün ilerde çıkıyor bazen tabi sat a göre olan haftaya yakın çıkıyor o yüzden merak ettim doktorun dediği mi sat ın dediği mi diye ☺️
heyymomm benaslindayohum hahah her sabah yumurta ve ceviz yiyin çok etki ediyormuş bir de muz tabii sağlıklı olsun da inşallah önemli olan o 🥰🥰🥰
Selinayerdogan benaslindayohum kilo olarak arayı kapatması bebeğin genetik olarak iri olduğunu gösterirmiş ama organ gelişimi açısından değil bizim bebiş arayı kapattı geçti bile hatta ama doktor hafta olarak hala değiştirdiği haftayı söylüyor son beklenen doğum tarihini de ona göre söyledi senin dediğine göre olursa bir doğum olsa 35 haftalık bebeği 36 haftalık bebek müdahalesi yapılır sıkıntı yaşatır bize dedi kafam çok karıştı benim de
benaslindayohum heyymomm normalde her sabh bi yumurta yiyorum ve yaninda süt haftada 2 3 muz yiyorum ama cevizede alismam lazim o zaman tesekkrleer 😁🤗