Hamide41 yapmayın arkadaşım,kimse yapmasın hiç gerek yok..Doğumda ne olacağını bilmiyoruz böyle bir riski almayın.Ben ikinci doğumumu evde yapsaydım muhtemelen şuan burda evlatlarımın yanında olmicaktim.Hastane yakın evime ama yetişemicektim oraya bile..Sakın sakın lütfen kimse böyle bi hata yapmasın