25moonlight-2021 Poyraz_basak bende çınarlıya gidiyorum. Geçen hafta bununla ilgili post açılmıştı ve her doktorun ayrı fiyat verdiği söylenmişti. Benim doktorum Onur bey, bilmiyorum ne kadara yaptırdığını ama 3000 lira diye yazmıştı biri
badecanisik Poyraz_basak benm doktorum güngör bey 3000tl idi normal epiduralli kaç oldu merak ediyorum 6sında randevumuz var bakalm…
Hilalsny Poyraz_basak onur beyin fiyati zamla birlikte 3500 oldu canim. Diger doktorlari bilmiyorum muayene de 150 oldu
Poyraz_basak 25moonlight-2021 benim doktorumda onur bey ayın 6 sında gidicem bakalım.ne kadar oldu fiyat çok merak ediyorum 😀
Elcinyilmaz 😂 Benim de ayın 6sında randevum onur bey doktorum, en fazla 3500 ya da 3750 olur demişti bakalım ne olacak 🤷♀️ birde 150 TL olmuş muayene ücreti burda okumuştum 30 aralıkta giden biri öyle yazmıştı ben hazırlıklı gidicem😊
Elcinyilmaz Poyraz_basak valla ben üç aydır gidiyorum 125 verdim hep buna da şükür kent hastanesine gidiyordum 440 tlydi muayene ücreti 😂
Poyraz_basak Hilalsny doğum iyi bari 3500 ben 4000 bine yakın olur diyordum muayene daha yeni zam.yaptilar bidaha yapmışlar ne manyak bunlar ya 😀 Allah’tan 3 haftada.bir gidiyorum
Hilalsny Poyraz_basak ay benimki 2 haftada bire dustu artik ya :) ama dogum ucreti bencede hala iyi bir cok yer zam yapti bizim hala uygun bence
Poyraz_basak 25moonlight-2021 neyi öğrenmek istiyorsun ayın 6 sında gidicem ben sorayım unutmazsam 😀muayene 150 olmuş doğum 3500 olmuş başka.birsey bilmiyorum.ama sorarız 😀
Mucizem- Detaylı ultrasona 350tl demişlerdi 6ocakta randevum var yeni fiyat ne oldu acaba bilgisi olan varmı ☺
Poyraz_basak Elcinyilmaz aman o kent kafayı yemiş zaten 😀 valla artık yapicak birşey yok doktorumdan memnunum çok dahada zam falan yapmazlar ins 🙏😀