Svcnbydmr Selam kızlar 30.haftada bebek 3kg olur mu bu hafta nst ye başlatacak Dr bu normal mi sizce internette okudum bir ay onde olması normal değil diyor
Cansu57 Svcnbydmr canım başka bir doktora da gösterdi mi çünkü benim bebeğim son haftalarda iriydi ve doktorum emin olmak için başka bir doktor arkadaşına da kontrol ettirdi. Ama 30 hafta 3 kilo çok fazla
Camurcu Svcnbydmr canım doktorun herhangi bir şey söylemedi mi kilosu hakkında benim 36+4 de 3150 gr idi normalin üstünde ben senin şekerinden şüphelenmeye başladım dedi 30. Haftalarda sanki biraz fazla tombik kuzucuk
ssnnmmm Svcnbydmr doktorun bişey demiyor mu bu duruma?şekeriniz nasıldı? Yada adet tarihinde mi bi karışıklık oldu veya ultrason ölçümünde mi yanlışlık var bilemedim ilginç geldi
Svcnbydmr Benim değil kızlar ben 34 haftaligim benim bebek bile o kadar değil arkadaşıma demiş Dr o yüzden merak ettik sormak istedik
Svcnbydmr Camurcu bana çok garip.geldi arkadaşıma bu bilgiyi vermiş Dr acaba aynı durumu yaşayan var mı diye merak ettim
Camurcu Svcnbydmr bence de tuhaf canım yani ennazindan şekeri filan varsa her gün iğne filan vuruluyorlar kendileri vuruyor yani şeker için bi bilgi vermesi lazımdı doktorunun. Benim 32. Haftada 2200 doktorum onu da çok görmüştü ilerde demişti
Azrabetulunannesi Svcnbydmr canım normalde 30 haftada en fazla 1600-1700 gram olması laZım diye biliyorum
Mutlubirannee Svcnbydmr ben 38. Girdim anca 3000 kg bence normal değildir yinede doktorunuza danışın. Zayıf olması nasıl sorunsa doğduktan sonra kilolu olmasıda sorun. Şeker vs küveze alınabiliyor. Kilolu olması sağlıklı anlamına gelmiyor yani
Svcnbydmr Aysun1983 benim bebeğim 32. Haftada 1800 kg di. Arkadaşım böyle söyleyince telaslandik Dr değişip yeniden muayene olmasını söyledim ama yine de burdan bu durumu yaşayan var mı diye sormak istedik
Aysun1983 Svcnbydmr yani hiç normal bir durum gibi görülmüyor cnm başka doktora da gidip görülmesin de fayda var birde önceden normal haftası ilke uyumlu olupta 30. Haftasında mı birden kilo böyle oldu acaba
hafsa0211 Bende tam 30+2de muayene olmustum 1940 gramdı ve doktor 2 hafta önden gidiyor demisti kilosuna. Bu bebisinki baya ilerde görünüyor ya ölçümde sıkıntı var ya da annede Şeker vs
Azrabetulunannesi Svcnbydmr benim yeğenim 32 haftalık doğdu prematüre 3200 gram doğdu ama sadece 1-2 hafta kaldı küvezde