Kubraay03 8+2 yim ben bulantim coktu ama prilam sayesinde artik cok sukur yok bel agrim var ayakta biraz durunca hemen agriyor asiri halsizlik var bende de uyku duzeni yok valla uykm cok geliyor ama sabaha kadar uyumayip aksama kadar da uyanmiyorum😪 Gecer gecer cok sukur bu gunlerimize de bebek Sahibi oluyoruz herseyine raziyiz Allah kolayliklar nasip etsin hepimize❤