Selam kizlar sonunda bende dogurdum biraz gec oldu ama size bilgi vermek istedim 2 ay 6 gunluk olduk bile 37. Haftata doktorumun tavsiyesiyle sezaryan dogum yaptim hic korkmayin soylenen gibi hicbirsey yok 28 ekim sabahi saat 9.52de kizimi kucagima aldim ameliyataneye indimde bi korku ve heyacan vardi ama ordaki hemsireler ebelee ve doktorum sagolsun heycan disinda hic bisey kalmadi ilk once anestezi doktru geldi belimden bi igne vurdu korkmayin gercekten acitmiyor daha sonra epiduralim takilfi ve tamamen uyusmaya basladim yatirdikdan sonra sonda takcaklarini soylediler bi aci sizi hisedebilirsin dediler ki ben hic bisey hissetmedim daha sonra doktorum geldi doguma basladilar hic bsy hisetmiyorsunuz korkmyin sadce hareketleri hisediyorsunuz en sonunda karnima bastircaklarini soylediler sdce onu hisetim ama agri yada sizi yoktu ve beklenen an kizim dogdu o kadar guzeldiki ilk gordum an o benim kizim mi diyebildm 😍 daha sonra kizimi babasina goturduler benim dikislerim atildi odaya geldimde kizim cokdan babasinin kucaginda yerini almisti bile 4 5 saat sonrasinda yurumek icin kaldirdilar sadce o biraz agrili gecti benim yatip kalma skntim oldu 1 hafta sadce baska bi sknti yasamadm hic korkmayin istediniz zaman hastanede size agri kesicide veriyolar sdce 1 kez aldim ben. Dogum cantasina gelince 2 takim kiyafet kizima yetti arti bile bende 2 gecelik 2 pijama takimi koymustum 1 gecelik ve 1 pijama takimi yeti arti bile pijama takimimi cikarken giydim hata gecelikde emzirme ozellikli almistim lcw dan pijamada ayni sekilde onden dugmeli lcw dan iyiki almisim depend mutlaka alin yaniniza ben dogumdan sonra evdede kullandim 3 paket bitirdim diyebilirim can kurtaran bi urun tamamen . Biraz uzun oldu k.bakmayin insallah sag saglim kucaginiza alirsinz meleklerinizi korkmayin dogumdan onu kucaginiza aldiniz o an herseye deger sormak istediniz bisey varsa yardimci olabilrim 😘😍