feldspar benim gebeliğim çok rahat geçiyor ne bi kanama lekelenme vs olmadı üstelik bebekte güzel yerde yani rahimden falan uzakta. 14. Haftamdayım ona rağmen doktorum karayoluyla 3 saat üzeri seyahat hiçbir gebeme önermiyorum dedi. Uçakla 1-2 saatlik yolculukla istediğin yere gidebilirsin dedi. Arabaya kesinlikle uzun mesafe izin çıkmadı 😬 hatta 3 saate bile 1 buçuk saat gidip mola verip sonra devam edin dedi