r_hfsaa41 Merhaba 23 haftalık hamileyim 50gr’lık glikoz yüklemesi yapıldı ve 195 çıktı şekerim şimdi ikinci şeker yüklemesi yapılacak 100 gramlık biraz endişe ediyorum şeker yüklemesi yaptırıpta sorun yaşayanlar var mı ?
EzgiPektas1 r_hfsaa41 bende de yüksek çıkmıştı. Endokrine yönlendirdi doktorum. Diyet verdi tokluk şekerimi öyle normale döndürdük doğuma kadar bu şekilde devam edicem. Üzülme dikkatli bir şekilde uyarsan bir problem çıkmıyor.
r_hfsaa41 EzgiPektas1 Benim daha tokluk şekerime bakılmadı ama açlık şekeri bu kadar yüksek çıkınca birde şeker yüklemesinden sonra kıpırdayan çocuk gün boyu hareket etmedi 50 gramlıkta bu oluyorsa 100 gramlıkta ne olur diye bi düşündürdü inşallah sağlıcakla alırız bebeklerimizi kucağımıza🙏🙏🙏
EzgiPektas1 Minikjelibonum sabah domate-salatalık-peynir(2 dilim)-zeytin (5 adet) 2 dilim ekmek öğlen sebze yemeği salata yoğurt 2 dilim ekmek akşam et yemeği ( 150 gr) balık olursa(200 gr) yoğurt salata ekmek yok