Pasaannesi Kızlar 32+4 haftalığım arada bebeğim karnımda hareket ederken vajinamda karıncalanma hissediyorum nstye girdiğimde de doktor ufak sancıların var dedi erken doğum belirtisi değildir demi bu yaşayan varsa bilgi verebilir mi