ayminaninannesi 19 hafta olanlar belirtileriniz başladımı tekmeler hissediliyor mu artık 😊 ben eskisi gibi çok acikmaZ oldum aynı durum sizde de varmi
BTSG04 ayminaninannesi 19 haftamın son günümdeyim 😊 düzenli hissetmedim ama iki kez bariz hissettim çok güzel bir duygu 🥰
Aysun1983 ayminaninannesi benim ki futbol maçı yapıyor galiba içerde 😀ara ara pıt pıt maşallah 🧿 kuzulara boğazımı tutmaya çalışıyorum bugün başladım 😀umarım çabuk bitmez
Hey123 Bende iştah var. Az yesem bile vitamin için meyve yiyeyim derken iki öğün yemek derken fındık fıstık ayran yeşillik falan derken çok şey yeniliyor. Yemesen olmuyor napacaz ki
Hey123 Az önce sağlık ocağına gittim. Tetenoz aşısı olmak için. Bebeği hissetmeye başlamadın ise aşıyı yapmıyoruz dedi. Bende galiba hissetmiyorum dedim. Haftaya gel dedi. Sizler aşı oldunuz mu?
Hey123 Bugun tartı günümdü. Bu hafta 700 gram almışım. Hemen ekmegi yariya düşürdüm. Helva ve sarelle yemeyi bırakıp bugun sabah yürüyüşüne çıktım. Aksı takdirde çok kilo alacağım. Bu kararımda umarım istikrarlı olurum