Bende regenesis max kullanıyorum. Normalde midem hamilelik başlangıcından beri çok hassas. Ama bu takviye hiç dokunmadı zararı olmadı hatta şu an piyasadaki çoğu takviyeden daha iyi. Belki ondan değildir yediğiniz bişeyden olmuştur. Yemek sonrası bide ekşimelerim pluyodu onun için de gaviscon verdi onu kullanıyorum.