Bu 20. Haftada hissetme olayı içeriden mi oluyor peki yani dışarıdan hissetme ne zama başlıyor?
Ben 16+4 um daha ama sanki bir iki kez hissettim gibi oldu ama göbek hafif yağlı olduğu için içeride mide bağırsak falan hareketi mi bebek mi anlayamadım heyecanla bekliyorum ben de bu haftaların geçip hissedebilecegim zamanın gelmesini 😊