Merhaba arkadaşlar. 27. Haftamdan itibaren uzanıp kalktığımda , ayakta olup oturduğumda yada uzun süre oturduktan sonra kuyruk sokumum çok acıyor. Şuan 29. Haftadayız. Home office evde çalışıyorum. 9 saat mecbur oturuyorum. Benim gibi olup bu duruma çözüm bulanlar var mı acaba 🙄