Cemrenin_annesi80 Dorukegeninannesi son 60 kaldı bı yanım mutlu bı an once kavuşmak ıstıorum bı yanım ise çok korkuo
Ftmm hrykksl cok sukur 1 yasında kızım var. Biraz zor oluyor cok kucagıma alamıyorum. En son bebegım ters ıdı ınsallah doner bakalım. Senin nasıl gidiyor pekı
hrykksl Ftmm inşallah döner dediğin gibi benim iyi çok şükür sadece arada uykusuzluk mide yanması oluyor onun dışında iyi çok şükür dönerse normal doğum mu düşünüyorsunuz?
Ftmm hrykksl massallah sızede e . Evet kızım da normal oldu inan ki 5 gunun sonun da dogum yaptıgınızı bile unutuyorsunuz. Hani agrı sızı olmuyor
Dorukegeninannesi Bende normal doğum yapmayı cok istiyorum ama tüp bebek olduğu İcin sezaryen dedi doktor..