EsenPelin Kızlar normalde renkli lens takıyordum ama numaralı uzağı goremıyorum yoksa gözlük takmak ta ıstemıyorum yenı hamıleyım sizce lens takmaya devam etsem sorun olur mu lens kullanan var mı aramızda
Ayse1608 EsenPelin Ben yaklaşık 9 yıldır numaralı lens kullanıyorum bu aralar ilk taktığımda biraz bulanık görüyorum ama bir sorun olacağını sanmıyorum
aesma EsenPelin ben kullanıyorum başından beri bir sorun yaşamadım 26. Haftalığım uzağı göremiyorum bende
SyhnHtp EsenPelin bende yüksek numaralı şeffaf lens kullanıyorum 3 senedir falan hamilelik göz kutuluğu yapıyor sadece o zaman da göz yaşı damlası kullanın bir sorun olmaz 🙂
Sezen07 Nolcak ki lens kullanınca hamilelikte bende 8 yıldır falan kullanıyorum evet ilerleyen zamanlarda biraz görme sıkıntısı var kabul ama hamileliği tetikleyen bir problem yok ?
Bizartik5kisiyiz Bende lens kullaniyorum zaman zaman bulanikliklar olsada,zararli olacagini sanmıyorum
uleErenTozkoparan Lens kullanıyorum hamileliğimin başından beri kullandım 32 haftamdayım şuan göz kurulugu var son zamanlarda başka bir sorun yok hamileliği etkilemiyo hamilelik gözleri etkilediği için kuruyo hergün suyunda tazelemek gerekiyo okadar
Seydaalp EsenPelin bende kullanıyorum hatta 1 ay hiç çıkarmadan gözümde kaldığı bile oldu hiç bi sıkıntı yaşamadım çok şükür ama Doğuma giderken çıkaracam galiba
ZeynepKara EsenPelin ben kullanıyorum evde gözlük takıyorum dışarıda lens takıyorum doktorumda öyle yapmamı söyledi