Nurkiz Kızlar bu numeroloji çakra filan değişik şeyler varmış isim koyarken bebişlere.ilgilenen anlayam var mı aramızda ?
Abcxyz Nurkiz nette rahat bulabilirsiniz bunu. İstediğiniz ismi yazıp isim numarası ve analizi yazarsanız çıkıyor.
Ecesuben Nurkiz ben ilgileniyorum ve çokta inanıyorum. Şira mercan ın bebeğimin ismi kitabını okuyorum. YouTube da Kemal Haluk cebe nin harf analiz videolarını izliyorum buna göre isim seçmeye çalışıyorum
Glysrcn Nurkiz evet var ben de tam bilmemekle birlikte konudan haberdarım. Bugun biraz baktım ama geniş kapsamlı bir araştırma yapamadım
Nurkiz Ecesuben yaa ben de bi kaç bişey okudum izledim ama simdi hangi ismi düşünsem hemen gidip bakıyorum mutlaka eksik bişey kalıyor isim içimize sinmiyor filan cok zor olacak isim koymak böyle
Ecesuben Nurkiz evet insan kafayı yiyor ya😃 bi de ben ikinci kızı bekliyorum ilkini zaten zor bulmuştum. Şimdi bu kızıma isim kalmadı 😃😃
Ecesuben Nurkiz ö,ü,,g,H harflerini pek önermiyorlar çok sıkıntı yaşıyormuş bu harflere sahip olanlar.. İki e olunca çok hareketli olurmuş çocuklar.. daha bi sürü şey var YouTube’dan izliyorum bende.. ama İçine girince çıkamıyorsunuz😃😃
Nurkiz Ecesuben Allah yardımcınız olsun 😄 gerçekten doğru mu peki madem ilk cocugunuzda denediniz ? Şu harf olmalı dediğiniz yada önerevileceginiz bişeyler var mı ? Konusmak isterim sizinle 😊
Ecesuben Nurkiz ilki bensu oldu hem anlamından dolayı hem de harfleri güzel olduğu için bu ismi verdim. Bi de içinde su olan isimlerin önü çok açık oluyormuş her anlamda kısmetleri açık olurmuş diye seçtim bu ismi😃
Nurkiz Ecesuben hem isim hem soyisim mi bakmalıyız bide öyle bişey var ? Hatta dgunu de önemli diyorlar.off cok karısık yaa 😄
Ecesuben Nurkiz aynen soyadın da sayı değeri varmış hepsi toplanıyor kader sayısı çıkıyormuş. Bu çıkan sayı da genel karakteri hayata bakış açısını falan gösteriyor bu kısımlar çok karışık😄 bi de hayat dersi sayısı hayat yolu sayısı gibi şeyler de var acayip şeyler ya😄
Nurkiz Ecesuben ayy valla cok zor.bunları öğrenince de yanlıs bişey olmasn diye ugrasmak daha zor.hayırlısı artık 😀