Kubra_kbr 36+3 haftalık hamileyim bugün ani bir şekilde ishal oldum. İshal doğum belirtisi mi hanımlar bilen var mı ?
Busbushatun Kubra_kbr bnde olmustu ama tek basina bi belirti olcagini sanmiyorum canim bennm once suyum gelmisti snra ishal ve sancilarim baslamisti bunlardan bi hafta once kadarda nisanim gelmisti
Zeyynep Kubra_kbr herkeste farklıdır belki ama doğumdan üç gün önce yaşamıştım senin gününde tamda sancılarımı hisstemiyordum ben o sebeple tek başına bir belirti olabilir kendim için söylüyorum tabiii :)
Kubra_kbr Busbushatun Anladım ilk gebeliğim olunca pek bilemiyorum ben🙈 teşekkür ederim cevabınız için 😊
Kubra_kbr Nnur1 evet onlar yok artık son haftalar olunca her şeyden şüphelenir oldum acaba mı dedim de 🙈