Fatosergin_ İki hafta önce kanamam başladı bişey yapmadığım halde doktorum progestan ve iğne verdi iğneyi vurunca kanama kesildi fakat üç gündür gene devam ediyo bebek gayet sağlıklı diyolar bilgisi olanlar yazabilir mi?