İyi geceler uyumayan anneler,
Benim sormak istediğim, 10 gün kadardır ani hareket olsun ya da normal birden karnımda sanki bişey kopuyormuş gibi bir hareket hissediyorum. Bebeğim 20+4 şuan. İlk hamileliğimde hiç yaşamadım bu tarz bir durum. Sanki kese karnımda bir anlık kopuyormuş hareket ediyormuş gibi bir kıpardanma oluyor. İkinci gebeliğim olduğundan bebek hareketini ayırt ediyorum ki 16. haftada hissettim ilk hareketini. Bebek hareketinden ziyade kopma hissiyatı gibi birşey. Anlatabildim mi bilmiyorum🤷🏻♀️ Yaşayanınız var mı? Varsa bilgi paylaşırsa şimdiden teşekkür ederim.