mineu8 Rbkny benim de ilk gebeligimde bu şekilde çıkmıştı çok erken gebeliklerde genelde böyle görünüyor tahlil imkanın yoksa bir kaç gün sonra sabah ilk idrarinla tekrar test yap derim daha koyu gorunecektir 🤗
Barbi Rbkny hamilesin canım hayırlı olsun.Başlarda olduğun için böyle ilerleyen günlerde koyulaşacak o çizgi
BegumIscanTunc Rbkny gebelik var canım aynısı bendede olmuştu sonra erken gebelik testi almıştım daha net çıkmıştı o zaman emin olmuştum ama gebelik var yani regli geçince kan ver
momof3 Rbkny hayırlı olsun canım ben adetim bir gün geçtiğinde yaptım böyle çıktı aynı gün kanda 49 çıktı
Mira1453 Hayırlı olsun inşallah hamilesiniz benim 3 tane yaptım üçü de öyle çıktı şimdi 32 hatalık olduk
umaydurununannesi Rbkny benımde oyle hatta ılk yaptıgım ıncecık cızgı oldu ıkıncı ondam az daha kalın kaldı 😊