SeldaSngl Esraadli tam tersi sade maden suyu magnezyum açısından zengin olduğu için günde bir tana içilmesini öneriyor doktorlar
KaanErkan-mom Esraadli doktor günde 2 tane iç dedi. Kramplarım filan yok oldu. Sende iç olabildiğince 😊
Aysun1983 Esraadli tansiyon yüksekliği yoksa içilebilir ben hergün 1 tane içiyorum magnezyum içimde çok iyiymiş