Busra030409 [silindi] ana kucağında da çocuk tam yatamıyo diolar uyurken gün içinde ana kucağında mı uyuyuyosnz?
[silindi] Busra030409 hayır uyutmak için degil gün içinde yemek yaparken Bi iş yaparken yanınızda dursun diye uyumak için hamak almıştım ben oturma odasında o dururdu gece de park beşikte yanımızda yatardı
[silindi] Busra030409 valla bebek sıgmayana kadar kullandım hamagı en cok onu kullandım diyebilirim benm kızda salladıkça uyurdu maşallah o yüzden cok faydasını gördüm
badecanisik Busra030409 ondanda kullandk mutfakta iş yaparken falan yanıma alıyordum onunla oda kurtarıcı bir ürün..
juliet2021 Busra030409 henüz bebeğim doğmadı :) ama çevremdeki arkadaşlarım hep reflü yatağını kullandı
Busra030409 [silindi] hamak fikrini düşüncem mutlaka çok teşekkür ederim sağlıkla büyüsün inşallah bebeğiniz 🙏😇