Busra030409 ben bebeğimi ilk 1 ay yanımda yatırmayı düşünüyorum o yüzden aldım. Yanlarda koruyucu oldugy için çarpmam diye. Bir de babynestın orjinal hesabında buyuk ve kucuk boyu var. Buyuk boyu baya 8-9 aylıga kadar kullanılır bence. Bir de salonda vs yatırırken kullanırım dedim . Misafirliğe giderken vs. Ama öyle aman aman olması gereken bişi değil tabiiki. Sonucta yanına bi yastık koyarsınız bebiş düşmez ya da siz çarpmazsınız😊