ecemeric ben de aşırı derecede yaşıyordum bu sorunu, 20. haftadan sonra başladı sizinki gibi, uyuyamıyordum yanmasından.Doktorum Gaviscon adında bir şurup yazdı.Yemeklerden sonra ne zaman sorun yaşasam 1 kaşık içiyorum hemen kesiyor mutlaka yazdırın bence.