Nsyaatls bu kişinin karın kası yapısına göre değişiyor ben 50 kilo ile hamile kaldım 25 kilo aldım ama full pilates yaptım 3. Aydan sonra çünkü normal doğuma hazırlandim hep. Ama zorunlu sezeryan oldum kaliteli bir korse almamıştım elimde olanla da rahat edemedim hiç korse takmadim 20 kilo gitti hiç sarkmam olmadı karın kaslarim sıkı olduğu için geri topladı kendini şimdi ikinciye hamileyim 13. Haftayadayim 14 olsun Direk topa oturma başlayacağım ha sarkmamamin yolu illa pilates midir hayır korse kullanımı,dogum sonrası sağlıklı beslenme ve bolca hareket etmek çözer bence sorunu ama tabi kişi hep göbek bölgesi yağlı ise ona yapacak bir şey yok