39+2yiz programa göre. Gecen salı doktorumda bi problem görmedi. Normal dogumu bekliyoruz. Ne bel ne kasık agrisi ne yalanci sanci hicbisey yasamadim.bu vakte kadar. Dünden beri bel ağrım var bugun sıklaştı 2 saattir de ara da kalçalarıma vuruyor. Benim gibi olupta doğum yapan var mı ?