iey ilk önce güzel dileklerin için teşekkür ederim hastanede 9 gibi yatağa geldim 4 gibi ayağa kaldırmaya geldi hemşire yavaş yavaş yürüttüler sonra 2 saatte1 kendin yürü dediler sabaha kadar 2 saatte 1 yürüdüm tek başıma acıyor tabiki ama mücadele ettim ağrı kesici antibiyotik veriyorlar eve geldikten 3 gün sonra ağrılar azalıyor daha iyi oluyorsunuz evin içinde de yürüdüm ben yürüdükçe vücûd toplanıyor herşey beyinde bitiyor iyi olucam demek lazım